Uudised

Ecoprint: Elagu 9. mai!

Mis tundeid tekitab sinus 9. mai? Ärevaid? Rõõmsaid? Kurbi? Segaseid? Ah et mis imepäev see 9. mai üldse on? Üha enam inimesi ei oska seda eriliseks pidadagi. Miks peaksidki, eks ole? Sel päeval koguneb kalmistul seltskond vanainimesi, juuaks viina ja lauldakse omaaegseid sõjalaule, mis seal siis nii

Lihtne nipp konkurendid seljataha jätta

Mõista-mõista, mis see on: suur nagu maja, põletab tunnis 20 liitrit kütust, tossab ja müriseb, ning lõikab õuna kolmeks tükiks? Õige vastus: Nõukogude Liidus valmistatud masin, mis peab õuna neljaks tükiks lõikama. See omaaegne nali võtab hästi kokku nõukogudeaegsete kaupade kvaliteedi. Ei aidanud ka spetsiaalne „kvaliteedimärk”, mida

Päris trükis on parem kui PDF!

Kas pole kummaline, kuidas tarkade inimeste soovitused üksteisele mõnikord vastu räägivad? Juhan Liiv ütles: „Kes minevikku ei mäleta, see elab tulevikuta.” Samas hoiatasid meie esivanemad vana asja meelde tuletamise eest. Segane lugu, eks ole? Sest kuidas peab üks õnnetu hing aru saama, kuidas talitada? Minevikku mäletada

Kas kultuurikiht on hea või halb asi?

Eesti keeles on tohutult sõnu, mida inimesed iga päev kasutavad, kuid mille tähendus kaugelt kõigile selge pole. Soovite näidet? Aga palun: kultuurikiht. Mis imeasi see on? Filmide ja raamatute hulk, mille inimene on elu jooksul läbi lugenud? Hunnik üksteise otsa asetatud hiirmeloneid? Kaugel sellest. Kultuurikiht on otsese inimtegevuse

Ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks.

„Mida külvad, seda lõikad,” ütlevad eestlased. „What comes around goes around,” kuulutavad ameeriklased. „Кто сеет ветер, пожнет бурю,” teavad venelased. Ehk siis: kõigel, mida me teeme, on tagajärjed, nii head kui halvad. Ning need tagajärjed tulevad varem või hiljem meie juurde tagasi. Ära tee teistele seda, mida sa ei

Selle peale pole sa tulnud, ega?

Kas tead, mis seob kõiki edukaid inimesi? Vastus on lihtsam, kui arvatagi oskad: edukad inimesed on tänulikud. Ei ole nii, et kõik iseenesest kätte tuleb. Ja kui tulebki, oskab nutikas inimene selle eest „aitäh” öelda. Maailmas on levinud üks vahva rituaal: mõtle päeva lõppedes, mille eest sa

Mitu sõna ütleb pilt, mida keegi ei näe?

Kui kiiresti sa hommikul riidesse saad? Minutiga? Tubli! Kui kiiresti paarkümmend kilo alla võtad? Aastaga? Vägev! Kui kiiresti 100 meetrit jooksed? 15 sekundiga? Vau! Aga kui kiiresti sa oma firma reklaami püsti saad? Osaled näiteks mõnel messil ja tahad end seal nähtavaks muuta? Kaua sul selleks kulub? Päris kaua?

Kuidas ruum kiirelt stiilseks muuta?

Oled sa kuulnud ingliskeelset väljendit shopping experience? Eesti keeles võiks selle „ostlemiskogemuseks” tõlkida ja sisuliselt kirjeldatakse selle mõiste abil seda, kui mõnus sul poes või kaubanduskeskuses on. Ameeriklased võivad sellest tundide viisi rääkida, aga ka eestlastele on hakanud shopping experience aina enam korda minema. Mida see

Parim reklaam on liikuv reklaam!

Öeldakse, et igasugune reklaam on hea reklaam. Vale puha. Heal ja halval reklaamil on suur vahe: üks meelitab potentsiaalseid kliente ligi ja teine peletab nad eemale. Täpselt nii lihtne ongi. Ja kui keegi hakkab tüütuseni äraleierdatud „any publicity is good publicity” juttu ajama, tähendab see enamasti ainult

Sa ei pruugi sellest kuulnudki olla!

Kas oled kunagi Tokyos metrooga sõitnud? Kui oled, siis panid kinldasti tähele, kuidas jaapanlased ühistranspordis endale „isikliku ruumi” tekitavad. Nad potsatavad istuma ning lülitavad end muust maailmast täielikult välja. Kes jääb tukkuma, kes silmitseb ainiti kaugusesse, kes „isoleerib” end mõnel kolmandal moel. Jaapanlaste võime end ümbritsevast