Lugu ideest, mis ellu viidi

tootepakendi valmistamine

Lugu ideest, mis ellu viidi

Ecoprint-i ja MÖM Organic Honey OÜ (Metsik Ökomesi) koostöös valmis käesoleva aasta sügisel ainulaadne ja keskkonnasõbralik tootepakend. Jutustame alljärgnevalt loo, kuidas see kõik juhtus.

Kliendil oli visioon…

Varakevadel, kui mesilased oma talvekorteris mõnulesid, tuli MÖM-i esindaja Riin meie juurde prototüübiga ideest, mis vajas realiseerimist. Esmane näidis oli valmistatud käepärastest vahenditest, kuid andis sellegipoolest meie meeskonnale selge sisendi, mida on vaja teha. Riinu eesmärk oli toota stiilipuhas pakend, mis väliselt meenutaks raamatut, aga sisult jutustaks tarbijale meemaailma maitsetest ja meelteelamusest.

 … algas tootearendus…

Meie tootearendustehnoloog töötas Riinu esialgse kavandi põhjal välja mitu erineva lahendusega prototüüpi. Arendustegevuse lõpus sai selgeks, et loodud toode on väga stiilne, aga meenutab siiski liialt palju karpi (mitte raamatut). Lahendus probleemile oli tegelikult väga lihtne: tehnoloog lisas pakendi esikaanele raamatutele iseloomuliku „voldi/vorbi“. Väike nüanss, aga eesmärk sai täidetud – karbist sai raamat.

 … tulemus.

Hilissügisel, kui mesilased talvekorterisse koliti, oli ka Riinu eesmärk täidetud – ilmavalgust nägi esmatrükk „Ökomee Kinkeraamat“. Lõpplahenduses kannab meeraamat suuremat eesmärki kui lihtsalt tootepakend. Lisaks maitseteelamusele jutustab see loo kestlikust elustiilist, keskkonnahoiust, inimese vastutusest ökosüsteemi toetuseks ja tolmeldajate rollist meie elus. Raamat kiirgab looduslähedust nii sisult kui vormilt – see on kombinatsioon disainist, sisukusest, maitseelamustest ja raskest tööst. Tegemist on suurepärase tootega neile, kes hoolivad keskkonnast ja soovivad nautida tükikest ehedast Eestimaast.

Kui meie lugu sind kõnetas, siis uuri lisainfot e-poest.

Oleme siin, et aidata sinu unistuste pakendid teoks teha. Kui sul on visioon ja soovid seda ellu viia, siis toimi nagu Riin ja tutvusta meile oma ideed. Mõtleme sinuga kaasa ja leiame lahenduse ka kõige pöörasematele ideedele, olgu selleks kasvõi sisukas raamat, mis täidab hoopis tootepakendi ülesannet.