Ecoprindi kliendid: Mema loovagentuur

Ecoprindi kliendid: Mema loovagentuur

Ecoprint ei oleks Eesti üks edukamaid ja loodussõbralikumaid trükikodasid, kui meil poleks maailma parimaid kliente! Oleme otsustanud neist mõned eriliselt esile tõsta ning palunud oma headel koostööpartneritel vastata küsimustele, mis aitavad paremini mõista põhjuseid, miks järjest enam ettevõtteid just meile oma trükitööd usaldavad. 

Täna saab sõna Mema loovagentuuri kaasasutaja ja -osanik Merje Talvik.

Mema tugevaim külg on asjade teistmoodi tegemine ning detailide abil tähenduse loomine. Mema aitab tootel, teenusel või sündmusel teistest eristuda, olla omanäoline ning kõnetada sihtrühma. Mema on klientidele abiks nii brändi terviklahenduse kui ka selle üksikute elementidega – logo, visiitkaardi, pakendi, trükiste ja meenete disainiga, tootefotode ja igapäevase interjööri (töökeskkond, vaateaknad, messiboksid jm) loomisel ja värskendamisel.

Ja just seetõttu on korraliku ja usaldusväärse trükikoja olemasolu Mema jaoks kriitilise tähtsusega. Miks just Ecoprint? 

„Ladus koostöö Ecoprindiga on kestnud enam kui kümme aastat ja sai alguse aja, mil töötasin veel riigisektoris,” räägib Merje. „Kuna Ecoprindi hinna ja kvaliteedi suhe oli väga hea, võitis ta meil nii mõnegi trükiste hanke ja nii see koostöö algas. Oleme kasutanud ka teiste trükikodade teenust, kuid enda ettevõttes eelistame partnerina just Ecoprinti. 

Ecoprindi poole pöördume ennekõike just keerulisemate projektide puhul, sest nende kogemus ja võimekus on kindlasti üle turu keskmise. Muidugi on olnud ka hetki, kus meie soove ei õnnestu 100%-liselt täita, kuid Ecoprint on sellisel puhul alati leidnud alternatiivi, mis on sageli kokkuvõttes isegi paremaks lahenduseks osutunud. Tundub, et väike väljakutse meeldib ka neile, sest muidu nad meie pretensioonikate ideede ja erisoovidega aasta-aastalt kaasa ei tuleks. 

Ecoprindi väärtused keskkonnasäästliku tootmise puhul on meile ja meie klientidele väga olulised, tegelikult võib isegi öelda, et määravad. Praegu koostööd tehes ei pea üksteisele isegi mainima, et eelistame loodussõbralikku lähenemist, see on juba vaikimisi nii.”

Merje ja tema kolleegid on veendunud, et läbimõeldud disain on osa teadlikust kommunikatsioonist, millega saab tõsta organisatsiooni konkurentsivõimet ning jõuda soovitud eesmärgini. Ecoprint nõustub ja tänab Memat usalduse ja suurepärase jätkuva koostöö eest!