Uudised

külmutatud toote pakend

Kuidas valida sobiv pakend e-poe või jaemüügi jaoks?

Pakendi arendamise algfaasis on oluline teada, millist teed pidi toode tarbijani jõuab – kas füüsilisest poest või e-poest. Erinevad müügikanalid seavad pakendile oma nõuded, mõjutades disaini ja funktsionaalseid omadusi. Õige pakendilahenduse valik ja läbimõeldud disain annavad klientidele meeldiva ostuelamuse ning tugevdavad sealjuures brändi usaldusväärsust. Jaemüügi pakendid:

ecoprindi omanik veikko maripuu

Veikko Maripuu: Traditsioonilise trükikoja teekond jätkusuutlikuks pakenditootjaks

Kui Veikko Maripuu omandas 2012. aastal oma erakapitali investeeringu kaudu Ecoprindi, kujunes algselt lühiajaliseks plaanitud investeeringust põnev strateegilise ümberkujundamise ja jätkusuutliku innovatsiooni teekond. Ecoprindi lugu näitab ilmekalt, kuidas visiooniga juhtimine koos tugeva operatiivse kompetentsi ja keskkonnateadlikkusega võib edukalt suunata traditsioonilise ettevõtte tulevikule orienteeritud turgudele. Strateegiline ettenägelikkus

tootmishoone laopind on nüüd veelgi suurem

Ecoprindi tootmishoone laopind on nüüd veelgi suurem

Viimaste aastate jooksul on Ecoprindi põhimaterjalide, lainepapi ja kartongi, kasutamine pidevalt kasvanud, mistõttu muutus vajadus täiendava laopinna järele hädavajalikuks. Ecoprindi otsus investeerida oma hoone laiendamisse sai alguse juhuslikust pakkumisest, mis avas uusi võimalusi tootmisprotsessi ja logistikavaldkonna täiustamiseks. Selles artiklis selgitame, miks otsustasime oma tootmispinda suurendada, kuidas

uue pakendi arendamine

Uue pakendi väljatöötamine: Millega arvestada?

Uue pakendilahenduse loomine on põnev, kuid nõuab head koostööd ja läbimõeldud planeerimist. Selleks, et arendamine kulgeks sujuvalt ja efektiivselt, soovitame kliendil end eelnevalt natukene ette valmistada. Käesoleva artikliga anname põgusa ülevaate, milline on uue pakendi loomise protsess ja jagame sealhulgas kasulikke nõuandeid, mis aitavad arendusteekonda lihtsustada. Arendusprotsess Koostöö

pakend

Pakendite tootmise ümberkorraldamine Aasiast Euroopasse tasub end ära

AS Ecoprint on Eesti ettevõte, kus toodetakse kartongist ja lainepapist pakendeid. Teiste seas tehakse koostööd Rootsi tuntud väli- ja matkavarustuse valmistajaga Primus, kelle jaoks töötas Ecoprint välja keskkonnasõbralikud ning innovaatilised tootepakendid.  Varasemalt tarnis Primus oma pakendeid Aasiast, kuid seoses suurenenud tarneprobleemide ja keskkonnamõjudega sooviti leida uus

100% taaskasutatud materjalist masinkile

Me ei jää mugavustsooni, vaid areneme iga päev edasi

Ecoprindis on innovatsioon ja jätkusuutlikkus kaks põhiväärtust, mis suunavad meie igapäevast tegevust. Püüame pidevalt leida viise, kuidas edasi areneda. Selle aasta alguses astusime suure sammu jätkusuutlikkuse poole, kui võtsime kasutusele 30% PCR (post-consumer recycled) ümbertöödeldud plastitoorest valmistatud hübriidmasinkile. See oli küll oluline muutus, kuid teadsime, et

maailmakoristuspäev 2024

Maailmakoristuspäev 2024

Juba teist aastat järjest korraldame Maailmakoristuspäeva raames oma töötajatega ühise koristuspäeva. Sellel aastal otsustasime koristuspäeva ühendada tervisematkaga. Seda ikka selleks, et saada kollektiiviga töörutiinist eemale, teha head oma vaimsele tervisele ning hoida Eesti loodus puhtana. Seekord valisime koristamise kohaks Ilmatsalu-Kärevere linnutee matkaraja. Meil on hea meel tõdeda, et

ESG eesmärk nr 15

Eesmärk 15: Elurikkus ja maismaaökosüsteemid

Ecoprint ESG strateegia väljatöötamisel oleme keskmeks võtnud ÜRO ülemaailmsed säästva arengu eesmärgid. Lähtudes meie missioonist ja visioonist, oleme keskendunud järgmistele eesmärkidele: 7. Taskukohane ja puhas energia 8. Inimväärne töö ja majanduskasv 9. Tööstus, innovatsioon ja taristu 12. Vastutustundlik tarbimine ja tootmine 14. Ookeani- ja mereökosüsteemid 15. Elurikkus ja maismaaökosüsteemid Täna tutvustame eesmärki nr

ESG eesmärk nr 14

Eesmärk nr 14: Ookeani- ja mereökosüsteemid

Ecoprint ESG strateegia väljatöötamisel oleme keskmeks võtnud ÜRO ülemaailmsed säästva arengu eesmärgid. Lähtudes meie missioonist ja visioonist, oleme keskendunud järgmistele eesmärkidele: 7. Taskukohane ja puhas energia 8. Inimväärne töö ja majanduskasv 9. Tööstus, innovatsioon ja taristu 12. Vastutustundlik tarbimine ja tootmine 14.Ookeani- ja mereökosüsteemid 15. Elurikkus ja maismaaökosüsteemid Täna tutvustame eesmärki nr 14.

ESG eesmärk nr 12

Eesmärk nr 12: Vastutustundlik tarbimine ja tootmine

Ecoprint ESG strateegia väljatöötamisel oleme keskmeks võtnud ÜRO ülemaailmsed säästva arengu eesmärgid. Lähtudes meie missioonist ja visioonist, oleme keskendunud järgmistele eesmärkidele: 7. Taskukohane ja puhas energia 8. Inimväärne töö ja majanduskasv 9. Tööstus, innovatsioon ja taristu 12. Vastutustundlik tarbimine ja tootmine 14. Ookeani- ja mereökosüsteemid 15. Elurikkus ja maismaaökosüsteemid Täna tutvustame eesmärki nr