Uue pakendi väljatöötamine: Millega arvestada?

uue pakendi arendamine

Uue pakendi väljatöötamine: Millega arvestada?

Uue pakendilahenduse loomine on põnev, kuid nõuab head koostööd ja läbimõeldud planeerimist. Selleks, et arendamine kulgeks sujuvalt ja efektiivselt, soovitame kliendil end eelnevalt natukene ette valmistada.

Käesoleva artikliga anname põgusa ülevaate, milline on uue pakendi loomise protsess ja jagame sealhulgas kasulikke nõuandeid, mis aitavad arendusteekonda lihtsustada.

Arendusprotsess

Koostöö alustamisel eeldame, et kliendil on olemas olemas toode. Kui on olemas pakendi ideealge, siis seda parem. Keskmine pakendi arendamise aeg Ecoprindis on umbes 1–1,5 kuud. Arenduse pikkus sõltub toote spetsiifikast, materjali valikust ning lõpptarbija vajadustest.

1. Esimene kohtumine

Esimesel kohtumisel selgitame välja, millist toodet pakendama hakatakse ja milline on pakendi põhieesmärk.

Mis kuju, mõõtude ja kaaluga on toode? Kas pakend peab tagama lisaks ilusale välimusele ka toote kaitse, olema kergesti/raskesti avatav või korduvkasutatav? Kas pakend peab olema riiulil pilkupüüdev või sobima e-kaubanduse jaoks? Kas pakendeid vajatakse suures mahus või on tegemist niši-tootega (väike partii)?

Kirjeldatud detailid mõjutavad pakendi disaini ja konstruktsiooni, seega on nendest varajases etapis rääkimine väga oluline (kui mitte kohustuslik).

2. Esialgne pakendilahendus ja indikatiivne hind

Peale kohtumist kulub umbes 1–1,5 nädalat esialgse prototüübi ja indikatiivse hinnapakkumise koostamiseks. Indikatsioon annab kliendile ülevaate pakendi eeldatavast maksumusest ja aitab planeerida projekti järgmisi samme. Hinnapakkumist luues võtame arvesse ka materjalivalikut, kõikvõimalikud efektid on esialgsest pakkumisest väljas – neid saab hakata põhipakkumisele juurde lisama.

3. Pakendi prototüübi viimistlemine

Algab esialgse prototüübi viimistlemine. Loome n-ö pakendi testversiooni, et kontrollida disaini ja funktsionaalsust enne suuremahulist tootmist. Prototüüpi luues katsetame eelkõige pakendi toimivust ja vastupidavust. Viimistluse käigus arvestame kliendi tagasisidet ja vajadusel kohandame prototüüpi. Oluline on anda selge ja konkreetne tagasiside, et insener saaks teha vajalikud muudatused.

Kui prototüüp on täiendatud ja vastab kõikidele ootustele, saame luua täpsed joonised ja koostada lõpliku hinnapakkumise.

4. Pakendi joonised ja disain

Kui hinnapakkumine on kinnitatud, saadame pakendi kujundamisesse. Pakendile luuakse disain, mis läheb kokku kliendi nägemuse ja brändi olemusega. Brändingu elemendid ja disainiideed on mõistlik arenduse alguses pakendiinseneriga läbi arutada. See aitab luua pakendi, mis kajastab ettevõtte visuaalset identiteeti.

Peale disainimist saab alustada pakendi suuremahulist (tiraaž) tootmist. 

Hea teada!

Pakendi arendusprotsessis on oluline, et klient jagaks meiega võimalikult palju infot oma toote ja soovide kohta. Konstruktsioonilise lahenduse ja tehniliste detailide eest hoolitseme meie.

Tasub märkida, et läheneme igale kliendile personaalselt. See tähendab, et loome ainulaadse pakendilahenduse, mida ei pakuta edasi teistele klientidele ega konkurentidele. Kõik meie juures loodud ideed on konfidentsiaalsed.

Kui soovite oma tootele ainulaadset ja läbimõeldud pakendit, võta meiega ühendust – oleme siin, et viia teie ideed ellu!