Kuidas saab iga inimene juba täna paremat homset ehitada?
Inimloomus on jabur, kas pole? Nõukogude ajal hädaldasime kogu aeg selle üle, et valikut ei ole. Ei kauplustes toidukaupu või tarbeesemeid ostes, ei puhkusereise planeerides ega õpivõimalusi kaaludes.
Nüüd ajab meid paanikasse asjaolu, et inimest rünnatakse liiga paljude valikuvõimalustega. Isegi tavalise soola ostmine võib meid meeleheitele viia, sest toidupoe soolavalik on selles orienteerumiseks liiga lai.
Kes meist poleks sellistel puhkudel tundnud, et keegi võiks meie eest valiku ära teha? Keegi võiks öelda, millist toodet tasub osta ja millist mitte. See „keegi” on tegelikult olemas. Ta elab toote pakendil. Või siis ei ela. Ja just selle järgi on aina suuremat hulka suurepäraseid asju võimalik vähem suurepärastest eraldada.
Kes see „keegi” siis on?
Saage tuttavaks: Swanlabel ehk The Nordic Ecolabel ehk Põhjamaade keskkonnamärk. Ehk maailma juhtiv keskkonnamärgis, mis on välja töötatud tarbijate abistamiseks keskkonnasõbralike valikute tegemisel.
Pole vaja lisada, et keskkonnasõbralik valik on hea valik: kui mul on täna võimalik langetada kasvõi üskainus otsus, mis mu lapselastele puhtama õhu ja sõbralikuma keskkonna tagab, siis teen selle otsuse kõhklematult. Ja langetavad üha rohkemad inimesed. Keskkonnasõbralikult loodud tooted on tulevikutooted, mida täna kasutades ehitame paremat homset.
Põhjamaade keskkonnamärgistus loodi 1989. aastal ja sellest sai regiooni ametlik ökomärgis. Eesmärk oli lihtne: pakkuda tarbijatele vahendit, mis aitaks keskkonnateadlikel klientidel lihtsustada kaupade ja toodete valikuid. Luigemärgi kriteeriumid lähtuvad toote kogu elutsüklist ja Põhjamaade keskkonnamärk on sellevõrra esinduslikum. Lisaks tuleb märgi kasutamiseks täita rangeid nõudeid ning iga-aastast maksu tasuda.
Kuidas Luigemärki oma toote pakendile saada? Eks ikka Ecoprindis trükkides. Kogu meie tootmisprotsess ja toodang on tunnistatud Luigemärgi nõuetele vastavaks. Juba 2010. aastast alates võimaldab Ecoprint oma klientidel meie juures valmistatud trükised luigemärgisega varustada ja nii lõpptarbijal targa ostuotsuse langetada: Luigemärgis trükisel näitab, et inimene on vastavat toodet ostes teadliku valiku teinud.
Võta meiega ühendust ja arutame läbi, kuidas sinu toode kaasaegselt mõtlevale kliendile veelgi ihaldusväärsemaks muuta!