Kui kaua pean pakkumist ootama?
„Kui kaua tuleb Ecoprindi hinnapakkumist oodata?” küsivad kliendid meilt tihti.
Miks ei peakski küsima! Tark inimene võtab teatavasti mitu konkureerivat pakkumist ning tore oleks teada, kui kiiresti need e-postkasti potsatavad. Mida kiiremini pakkumine tehakse, seda suurema tähelepanuga sinusse suhtutakse, eks ole?
Mitte alati.
Sihilik molutamine ajab mõistagi igaüht närvi, kuid pakkumise ootamine ei tähenda alati seda, et sinusse ükskõikselt suhtutaks. Pigem vastupidi.
Restoranides ja muudes söögikohtades kehtib rusikareegel: kui pead oma toitu kakskümmend minutit ootama, on see värkselt valmistatud, kui saad aga kohe kätte, on roog mikrolaineahjus soojaks lastud. Gurmaanid teavad, et „kaua tehtud kaunikene” pole pelgalt sõnakõlks ning kvaliteetse roa valmistamiseks läheb aega. Lihtsama toidu saad kiiremini kätte, ent näiteks nasi goreng laseb end mõnda aega oodata.
Korrektselt koostatud hinnapakkumisega on sama lugu. Mida suurem töö, seda rohkem vajab Ecoprint pakkumise tegemiseks aega. Nädalat ei pea keegi ooatama, aga päris tunniga ei pruugi suure töö hinnastamine siiski valmis saada.
„Kannatlikkus on kibe, kuid tema viljad on magusad,” ütles filosoof Jean-Jacques Rousseau. Korralik hinnapakkumine on see, mis su tellimust kõige täpsemini kirjeldab. Mitte see, mis küll kiiresti kohale jõuab, ent „ootamatuteks kuludeks” liigselt ruumi jätab.
Head asjad jõuavad nendeni, kes suudavad natuke kauem kui viis minutit oodata. Eriti kehtib see hinnapakkumiste kohta!