Ecoprindi kliendid: ADexpert

Ecoprindi kliendid: ADexpert

Ecoprint ei oleks Eesti üks edukamaid ja loodussõbralikumaid trükikodasid, kui meil poleks maailma parimaid kliente! Oleme otsustanud neist mõned eriliselt esile tõsta ning palunud oma headel koostööpartneritel vastata küsimustele, mis aitavad paremini mõista põhjuseid, miks järjest enam ettevõtteid just meile oma trükitööd usaldavad. 

Täna saab sõna ADexperti juhataja Margita Kipasto. 

Kuidas jõudsite Ecoprindiga koostööni? Kas keegi soovitas? Guugeldasite? Või kuidagi kolmandat moodi?

Alustasin oma reklaamiettevõttega Võrus 2016. aasta aprillis ning tööde-tellimuste käigus sai päris kiiresti selgeks, et suuremaid koguseid flaiereid ja muid trükiseid ei ole mõtet laserprinteris toota – kallis endale ja kallis kliendile. 

2016. aasta aprilli lõpus tegin esimesed hinnapäringud ning ju pidasin silmas ka seda, et oleks Tartus toimetav ettevõte –Võrule lähedal. Kuigi kliendihaldurid töötavad Tallinnas, siis tootmine on Tartu külje all Vahis ning toodete tarne Võrru on paari tunni kaugusel, vajadusel saab ka ise järele minna.  

Mis olid otsustavad tegurid Ecoprindiga koostöö alustamiseks?

Määravaks said pakkumiste kiirus ning soodne ja mõistlik hind, sõbralik klienditeenindus, transporditeenus sihtkohta. Ecoprindi kliendihalduri Leanaga on olnud viie aasta jooksul väga tihe suhtlus – ta on justkui enda kolleeg, kuid teises asukohas. 

Kui pikalt olete Ecoprindiga koostööd teinud?

Koostöö on kestnud juba üle viie ja poole aasta ning meie koostöö on seotud eelkõige paberist-kartongist trükitoodetega(ofset- ja digitaaltrükk): esindustrükised, flaierid, erikujulised lamineeritud trükitooted, infolehed jne.

Kas Ecoprindi väärtused/suhtumine/käitumine/kvaliteet on selle aja jooksul muutunud?
Ecoprindi teenuse pakkumine on olnud püsivalt hea ja kvaliteetne ning eelkõige kiire, sest kiirus on meie valdkonnas see, mis saab kaalukeeleks. Siiski, kui mõnda toodet ei ole võimalik kiiremini teha tootmis-tehnilisi iseärasusi arvestades, siis tuleb sellega arvestada ka kliendil. 

Kuna teenus on hea, siis ma ei ole näinud vajadust hankida või asendada trükipartnerit, sest tean, kui kiiresti ja kui kvaliteetse toote Ecoprindist saan. Lisaks on püsiva koostööpartneri puhul hea, et saame üheskoos pakkuda kliendile tema toote jaoks õige paberi ja formaadi, näiteks lühiajalise reklaamflaieri või toote esindustrükise puhul on paberivalikud erinevad.  

Kas Ecoprint suudab Teie kõiki trükivajadusi täita või olete olnud olukorras, kus toote tellimisest tuleb loobuda?

Jah, seniajani on suutnud Ecoprint meie soove täita. Hinnapäringuid on alati rohkem kui reaalselt tootmisse minevaid tooteid, kuid töösse läheb meil ca 80% päringutest. Ja kui on olnud olukord, kus tuleb trükised uuesti toota tootjapoolse vea tõttu, siis on Ecoprint selle teostanud kiirelt. Seda on esinenud meie koostöö ajal ainult üks kord, paar korda ka meie vea tõttu. Seetõttu töötab hästi eesti vanasõna „üheksa korda mõõda, üks kord lõika“. Ehk kontroll, kontroll ja kinnitamised kliendiga on olulised sammud, et kõik osapooled saaksid oma teenuse kvaliteetselt täita. 

Kas Teie arvates on Ecoprindil mõni puudus, millele soovite tähelepanu juhtida?

Ei ole veel ette tulnud 🙂 Trükifailide kontrollis antakse ikka pigem teada, et üks või teine foto on madala kvaliteediga, kas soovite välja vahetada jne. 

Teadupärast omab Ecoprint kahte keskkonnasõbraliku tootmise sertifikaati ja ühte märgist. Kui olulised need teie jaoks on? Kui keskkonnateadlikuks ostjaks Te ennast ise peate?

Ma arvan, et kaudselt tegin selle otsuse juba esimesest päringust peale, sest Rohelise trükise märgisega ja rohelisema tootmisviisiga puutusin kokku varasemalt oma teises töös ja Rohelist märgist omab Ecoprint juba pikalt.

Reklaamitööstus ei ole väga keskkonnasõbralik, ent kui valida keskkonnasõbralikumad tootmisvahendid, -viisid ja tootmisjääkide realiseerimine, siis saame astuda üheskoos samme, et see valdkond oleks keskkonnasõbralikum. Mida aeg edasi, seda olulisemaks see muutub.