Mis see maksab?
On asju, mida küsides tasub ettevaatlik olla. Sest kunagi ei tea, kas sa vastust tegelikult ka kuulda tahad. Ja kui tahadki, ei pruugi see sulle meeldida.
Tüüpiline selline küsimus on „mis see maksab?”.
Näed midagi isuäratavat ja küsidki. Et seejärel teada saada, kuidas ihaldusväärne asi su eelarvest välja jääb. Või vastupidi – mõni asi on atraktiivne täpselt nii kaua, kuniks selgub, kui vähe see maksab. Odav, järelikult kehv, eks ole?
Asjad võivad maksta ebainimlikult palju ja kes ei usu, visaku pilk järgmistele hindadele:
Jaht „History Supreme” – hind ca 4 miljardit eurot
1963. aasta Ferrari GTO – hind ca 45 miljonit eurot
Paul Cezzane’i maal „Kaardimängijad” – hind ca 242 miljonit eurot
Parkimiskoht Manhattanil – hind ca 880 000 eurot
Huia linnu sulg – hind ca 8800 eurot
Miks on keegi valmis ühe linnusule eest ligi 10 000 eurot maksma? Kas tõesti võib auto maksta 45 miljonit, eriti kui see on valmistatud 1963. aastal?
Neile küsimustele meil head vastust ei ole.
Küll aga on meil vastus ühele teisele pea sama olulisele küsimusele: „Kuidas kujuneb Ecoprindi teenuste hind?”. Ja on teinegi küsimus, mida me alalõpmata kuuleme: „Kas teil on mingi üldine hinnakiri ning kui jah, siis miks seda teie kodulehelt ei leia?”
Kuna Ecoprindi tooteportfell on tohutult lai, siis üldist hinnakirja meil tõesti ei ole. Iga töö on personaalne ja iga toode, mille valmis teeme, on tellija nägu. Küll aga on heaks suunanäitajaks valem, millele Ecoprint hinda koostades tugineb. See valem koosneb järgmistest muutujatest:
- mis tootega on tegu
- mis formaadis toode on
- millist paberit kasutatakse
- milline on trükise värvilisus
- kui suur on tiraaž
- kas klient soovib trükisele midagi lisaks
Kui need muutujad on väärtustega täidetud, saame hinda arvutama hakata. Valem on lihtne, kuid ennustamatult imelise tulemusega! Piiriks on vaid sinu ja meie kujutlusvõime, aga need on teatavasti piiritud!
Võta meiega ühendust ja loome üheskoos midagi ägedat!